poniedziałek, 3 czerwca 2013

Drugie podsumowanie

Minął kolejny kwartał (dla mnie strasznie szybko i niepostrzeżenie), więc nadszedł czas na kolejne podsumowanie naszych wyzwaniowych dokonań.
W liczbach wygląda to tak:
  • teraz w wyzwaniu biorą udział 22 osoby (trzy miesiące temu było nas 13)
  • z tego 17 osób przeczytało i zrecenzowało przynajmniej jedną książkę.
  • w sumie, od początku trwania wyzwania, przeczytaliśmy 97 książek, z czego 65 w ciągu ostatnich trzech miesięcy (dalej nie mam pojęcia czemu linki są w dwóch kolorach i podzielone czasem na pół)
  • Pierwsza trójka tego kwartału jest pierwszą piątką i wygląda tak: Imani 11, Iwona Muszyńska 10,  zaś ania notuje, Książkowe zauroczenie i Paula: 6. Dziewczyny gratuluję i chylę czoła.
Jak widać wyzwanie się rozwija z czego bardzo się cieszę. W związku z tym (i w związku tym, że zaczęłam ginąć w komentarzach z linkami) tworzę zakładkę Wyzwanie cz.II i zapraszam wszystkich uczestników tam :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom. Spadłam z podium, a nawet nie znajduję się na nim - nie mam teraz zbyt wiele czasu na czytanie, a jeśli już to w ręce wpada mi zazwyczaj literatura piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak w moje. Chociaż ostatnimi czasy udaje mi się i coś mniej "pięknego" przeczytać :)

      Usuń
  2. O jak fajnie, załapałam się na podium:) Jutro będzie nowy link;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie to wyzwanie i mam zamiar przeczytac jeszcze wiele kilka dobrych ksiazek do konca roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) I przyznam, że jestem pełna podziwu

      Usuń
  5. Moje pierwsze podium :) Mam nadzieję, że wyzwanie nadal będzie się cieszyć popularnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) Przyznam, że też mam taką nadzieję bo stanowi moją motywację do sięgania po "poważniejsze" rzeczy.

      Usuń