poniedziałek, 7 października 2013

Pierwszy jesienny stos

Mam wrażenie, że dość dawno żadnego stosu nie pokazywałam. Ten to mieszanka książek z biblioteki, "pamiątek z nad morza" i prezentu od wydawnictwa.



  1. Michael Hesemann, Ciemne postacie w historii Kościoła- egzemplarz recenzyjny od Wydawnictwa M
  2. Therry Jonquet, Tarantula
  3. Dan Wells, Pan potwór
  4. Graham Masterton, Dom kości
  5.  Jael McHenry, Kuchnia duchów
  6. Catherine McKenzie, Idealnie dobrani
  7. Krzysztof Mazurek, Podróż na liściu bazylii
  8. Kate Summemscale, Podejrzenia pana Whichera. Morderstwo w domu przy Road Hill
  9. Paul D. van Hoy II, Reportaż ślubny w praktyce
  10. Neil van Niekerk, Lampa błyskowa w fotografii ślubnej 
Znacie coś? Polecacie/odradzacie?

9 komentarzy:

  1. Niestety żadnej z tych książek nie czytałam, ale intryguje mnie pierwszy tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, a niestety nie mogę się za niego zabrać "już teraz" :(

      Usuń
  2. Ja tak jak Daria nie kojarzę, ale swojego czasu czytywałam Mastertona. Przy jego lekturze raczej nie powinnaś się zawieść;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam duże wątpliwości biorąc ją z biblioteki. Jest to powieść wzbogacona jednym czy dwoma opowiadaniami, a ja bardzo nie lubię opowiadań :) Za to opis fabuły mnie zaintrygował

      Usuń
  3. Polecam Pana Potwora - to druga część, po Nie jestem seryjnym mordercą, serii, której wydanie ostatniego tomu wydawnictwo niestety zarzuciło, ale i tak warto sięgnąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, a pani w bibliotece zachęcając mnie do tej książki nawet się nie zająknęła, że to druga część :( Da się ją czytać bez lektury części pierwszej?

      Usuń
  4. Nie czytałam niczego, ale podebrałabym Ci "Kuchnię duchów", "Pana Potwora" oraz "Idealnie dobranych". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam! :D Ale podzielę się wrażeniami po lekturze

      Usuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale Tobie życzę przyjemnej lektury! Być może po Twoich recenzjach skuszę się na którąś z powyższych pozycji ;-)

    OdpowiedzUsuń